Er du i tvivl om, hvordan du må kopiere med en arbejdspladslicens? Kontakt mig på hgk@tekstognode.dk eller på tlf. 3544 1482

- Hanne Glud Konradsen, Aftalekonsulent

Arbejdspladslicens og pris

Jeres pris er forhandlet med Danske Advokater og afregnes én gang årligt.

Ingen brancher er ens, og kopieringsvaner, brug af materiale og mængde er forskellige. Derfor vil prisen på en aftale om arbejdspladslicens variere og relatere sig til den branche, man arbejder i.

 

Jeres regnestykke

Priserne på vores aftale bygger på resultater af undersøgelser hos en række af landets advokatvirksomheder, og undersøgelsen blev gennemført og forhandlet med Danske Advokater.

Prisen pr. 1. januar 2024 er 134,75 kr. pr. medarbejder.

Vederlaget reguleres hvert år pr. 1. januar på grundlag af udviklingen i Danmarks Statistik “Implicit lønindeks for virksomheder og organisationer”  for 3. kvartal i det pågældende år i forhold til 3. kvartal i året før.

Hvis I ønsker det, har vi også mulighed for at lave en undersøgelse af forbruget i jeres virksomhed og herefter udregne prisen på baggrund af netop jeres forbrug.

 

Prisen beregnes pr. medarbejder

Prisen for arbejdspladslicens beregnes pr. medarbejder pr. år. Hvert år bliver vores kunder derfor bedt om at indberette antal medarbejdere til os, hvorefter de faktureres. Man betaler ikke for rengørings- og kantinepersonale.

 

Se aftalen her

Se et eksempel på en en aftale om arbejdspladslicens til advokatvirksomheder her.

 

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til prisen eller arbejdspladslicens, så er du velkommen til at kontakte aftalekonsulent Hanne Glud Konradsen.